A DMS rendszerünk sokkal szervezettebbé és áttekinthetőbbé teszi a dokumentumok nyilvántartását, ami gördülékenyebb üzletmenetet garantál.
- Dokumentumok keletkezésétől a megsemmisítésükig végig követjük a dokumentumok életútját.
-
Iktatással a dokumentumok később könnyebben visszakereshetőek, biztosított a gyors visszakeresés. Az összetartozó dokumentumokat összekapcsolja
a rendszer. pl.: számlák, szerződések, teljesítés igazolások, stb.
- Felhasznállók csak a munkájukhoz szükséges dokumentumokhoz férhetnek hozzá
- Dokumentumokkal kapcsolatos határidőkre automatikusan figyelmeztet a rendszer. pl. számla lejártáról, szerződés megújításáról
- Dokumentumkezelő rugalmasan integrálódik a többi modulhoz a hatékonyabb működés érdekében.
- Helytől függetlenül, akár távol az irodától is elérheti dokumentumait akár mobiltelefon segítségével is.
Rendszer jelen verziójában a pénzügyi bizonylatokat (számla, bankanyag, pénztár jelentés, pénztári bizonylat) kezeli a rendszer.
Adatbevitel a többi modulon keresztül valósul meg. További bővítése folyamatban.